sobota, 12 stycznia 2019

Moi drodzy 🤗
Nowości się u mnie pojawiły 💐 😉😀
Nie żebym miała za dużo wolnego czasu... Szydełko i druty też mi się nie znudziły...
Maszyna do szycia woła mnie każdego dnia, a ja tylko sporadycznie daję jej odpocząć...
A tu niespodzianka - FLOWER BOX 💐😀 czyli forma bukietu, która urzekła mnie niesamowicie. Kwiaty w pudełku, sztuczne, do złudzenia przypominające te pachnące w ogrodzie, lub żywe, do których nie potrzeba wazonu. Podlewamy co 2-3 dni gąbkę florystyczną i długo cieszymy się pięknymi kwiatami.
Prawda, że wyglądają przepięknie i bardzo elegancko?
Jak Wam się podoba moja nowość?
Zaskoczyłam Was, prawda?
Niebawem kolejne odsłony florystycznych fantazji, włóczki i tkaniny oczywiście też będą 😀
Do miłego 😙


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane... Zachęcam :)

PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz treści bloga bez mojej zgody.