sobota, 4 sierpnia 2018

Witajcie

Made by Szela 
REAKTYWACJA

I nadszedł ten dzień... długo dojrzewała we mnie ta myśl o powrocie do bloga. Myślałam, że strona na Facebooku w zupełności wystarczy i godnie zastąpi bloga. Teraz myślę, że strona na Facebooku to dobra i przydatna rzecz, ale zatęskniłam za blogową formą uwieczniania swoich prac, wspomnień, wydarzeń. Pojawi się też wkrótce coś w rodzaju działu na inspiracje i projekty, które może kiedyś zrealizuję, może wkradnie się trochę gotowania, a może poznacie mnie trochę  od strony prywatnej... 
Chcielibyście takie zmiany? 
Chcielibyście znów się ze mną tutaj spotykać? 
Bardzo liczę na Waszą aprobatę i na to, że będzie nas tutaj coraz więcej 😀
Pozdrawiam serdecznie i do miłego 😚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane... Zachęcam :)

PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz treści bloga bez mojej zgody.