niedziela, 12 maja 2013

bransoletki - koniczynki, spirale, literki

Rodzą się kolejne bransoletki - jakoś się na nie nakręciłam, a że pomysłów na nie jest niezliczona ilość i wciąż wymyślałabym coś nowego, to temat bransoletek pewnie się jeszcze nie skończy. Mam nadzieję też, że znajdą one swoje ręce, które będą zdobiły, bo nie wszystkie jeszcze mają swoich właścicieli :)

Zdjęcie grupowe :)

 
  A teraz z osobna:



koniczynki z "diamentami" ;)





żółty, wiosenny kwiatek z "diamentem"
 a tak prezentuje się na ręce
bransoletka w 3D :)


w tej formie nie przypomina bransoletki


zielona spirala










I kolejny rodzaj - nie serduszka, nie koniczynki, nie sprężynki... pobawimy się w alfabet :) 


 kto jest adresatem? kto wpadnie na ten pomysł? tak, tak, to dla pewnej ALI :) myślicie, że będzie się podobać?


Bransoletki nie mają klasycznego zapięcia jak w jubilerskiej biżuterii... zrobiłam zapięcie składające się z dwóch kółek, gdzie mniejsze wchodzi w większe i już :) Zapięcie powstało z myślą o tych wszystkich, którzy mają problemy alergiczne i nie mogą nosić żadnej "metalowej" biżuterii. 
A tak naprawdę, to dlatego, bo robiąc pierwszą bransoletkę nie miałam pod ręką kompletnie nic co mogłoby je choćby udawać... i spodobało mi się... również dlatego, bo dzięki takim rozwiązaniom można sobie dowolnie manipulować długością takiej bransoletki...
a tak zapinają się moje bransoletki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane... Zachęcam :)

PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz treści bloga bez mojej zgody.