czwartek, 22 kwietnia 2021

Kokon dziecięcy

 Cześć 🤗

Dziecko... Od pierwszych chwil największy skarb na świecie. Rodzice dbają o jego zdrowie, szczęście i bezpieczeństwo.

I właśnie z uwagi na bezpieczeństwo pewnego bardzo młodego dżentelmena poproszono mnie o uszycie otulacza. Otulacz - kokon to poza walorami estetycznymi, bardzo pożyteczna i praktyczna rzecz. Bezpiecznie ogranicza ruchy maleństwa aby nie uderzyło się o szczebelki łóżeczka, albo nie spadło z łóżka. Z czasem przyda się do podtrzymania dziecka w pozycji podpartej i siedzącej, a później może być ciekawym miejscem do zabawy.









Ten kokon uszyłam z pięknego panela na bawełnie i bardzo ciekawie wyglądającego materiału jakim jest wafel. Podłoga i wyciągana mata wypełniona jest mięciutką owatą (ocieplina) a kołnierz miękką jak puch antyalergiczną kulką silikonową. Zawiązywany jest sznurkiem bawełnianym, którego końce zabezpieczyłam estetycznie bawełną. 

Kokon uszyty z największą dbałością o najmniejsze szczegóły 😃

#kokon #kokonniemowlęcy #otulacz #bezpieczeństwo #dziecko #prezent #wyprawka #wyprawkadlamalucha #kochamszycie #szyjemydladzieci #szyjebolubie #szop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane... Zachęcam :)

PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz treści bloga bez mojej zgody.