niedziela, 28 marca 2021

Tulipany - przywołujemy wiosnę

 Cześć 🤗

Zima była fajna w tym roku, ale ja jednak po raz kolejny przekonuję się, że jestem uzależniona od letniego ciepła. Każdego dnia wypatruję wiosny. Lubię wiosenne ogrzewające słoneczko, ptaki które tak pięknie się nawołują i przyrodę budzącą się do życia.

Zanim jednak ogród rozkwitnie euforią barw, moje materiałowe tulipany ozdobią niejedno wnętrze 😍🌷

Uszyte przeze mnie z największą starannością, mają około 30 cm. Możesz je skropić ulubionym perfumem lub olejkiem eterycznym i cieszyć się nimi przez bardzo długi czas. A jak Ci się znudzi taki widok, możesz zamówić w innej kolorystyce. Masz ochotę razem ze mną przywołać wiosnę? Nie czekaj, zrób sobie lub komuś bliskiemu przyjemność i postaw je w swoim wazonie 🌷😍🤗




#wiosna #kwiaty #tulipany #szyjemy #czerwony #sewing #tulips #flowers #red #spring #gift #handmade

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane... Zachęcam :)

PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz treści bloga bez mojej zgody.