poniedziałek, 25 marca 2013

Decoupage - cuda spod ręki Agnieszki

Od kilku dni jakoś inaczej mija mi czas - nie wiem kiedy mija dzień i czas iść spać... na nic nie starcza mi czasu.. Też tak macie? Jakieś przesilenie wiosenne... ups... co ja mówię - chyba zimowe, patrząc na to co widzę za oknem... 

Znalazłam chwile czasu na spotkanie z AGNIESZKĄ, której decoupage tak mnie zauroczył, że zaczęłam namawiać ją aby się do mnie dołączyła. Z powodzeniem, ku mojej wielkiej radości :) Dziękuję :)

Patrzcie, podziwiajcie, oceniajcie, zachwycajcie się i wyrażajcie swoje zainteresowanie :) 





Wielkanoc też wtrąciła swoje :)



 Sposób wykonania - cóż, dla mnie czarna magia, a dla Agi - efekty mówią same za siebie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane... Zachęcam :)

PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz treści bloga bez mojej zgody.