środa, 4 września 2013

Wracam po przerwie

Trochę długo mnie tu nie było... cóż... zniknęłam na pewien czas, ale były ku temu powody... wiele rzeczy zadziało się w moim życiu w tych kilku miesiącach... Najważniejsze dla mnie i moich bliskich to wiadomość, że na samym początku stycznia dołączy do nas nowy maleńki członek rodziny :) więc już teraz zabieram się za dłubanie dla mojego maleństwa ciuszków i innych drobiazgów.

Buciki już są...
A w trakcie robótkowania jest sweterek i kocyk. Zdjęcia dołączę wkrótce - jak tylko chwycę aparat do ręki...

Nie ma jakiegoś szaleńczo wypełnionego magazynu moich robótek bo i czasu szaleńczo dużo nie wygospodarowałąm, ale zawsze coś się w tych moich kłębuszkach i niteczkach dzieje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane... Zachęcam :)

PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz treści bloga bez mojej zgody.