wtorek, 10 września 2013

Sweterek


Tym razem w trakcie pracy.. postanowiłam pokazać kilka zdjęć podczas prac nad sweterkiem dla dzidziusia płci męskiej (chociaż dla dziewczynki będzie też pasowało).

Całość robiona od góry (mój ulubiony sposób, bo nie wiąże się ze zszywaniem części robótki), na drutach z żyłką, a dopiero rękawki dorabiałam na drutach pończoszniczych. Bardzo prosty splot, podstawowy wręcz - całość zrobiona ściegiem pończoszniczym, a wykończenie ściegiem francuskim (w rzędach same prawe, w okrążeniach na zamianę okr. prawe i okr. lewe)
Włóczka DORA - 100% akryl, w kolorze srebrno - szarym.

Tutaj w wersji kamizelki - jeszcze przed dodaniem wykończenia w postaci plisy na guziki oraz bez kołnierza.

Tutaj prawie skończony sweterek - zostało mi kilka cm rękawka do zrobienia.





Pozostało jeszcze mocowanie guziczków i ewentualnej ozdóbki - wówczas sweterek nabierze wyrazu i nie będzie wątpliwości czy właściciel to dziewczynka czy chłopiec  :)

1 komentarz:

  1. Coś niesamowitego... chciałabym tak umieć robić. Bardziej skomplikowane robótki zawsze mnie przerażały :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane... Zachęcam :)

PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz treści bloga bez mojej zgody.